Allt om igår...

Nu vet jag hur allt ligger till. Egentligen var det inte ens min kompis fel att det blev som det blev. Det var hennes idiot till kille som sagt till henne att jag går och hänger efter honom och skit?
Liksom vafaaaaaaaaaaaaaaaan säger han så för?!!!!!!!!!
Jag blir så förbannad! Det är som om han vill att jag ska gilla honom? Det vill säga något jag verkligen inte gör! JAG HAR MIN VICTOR<3
Hon tror att han gillar mig, men äh jag vet inte. Jag hatar aset! Man ljuger fan inte om andra. Man gör bara inte så.
Min kompis hade fått tvinga ur honom sanningen. Han är så jävla oärlig av sig! Jävla mytoman!
Han kan fan aldrig vara ärlig mot henne, han sa att han skulle bättre sig och det har inte ens gått en vecka sedan de hade ett "djupt" samtal om att han skulle vara ärlig. JÄVLA IDIOTFAANSHELVETE!
Jag fattar seriöst inte hur min kompis orkar, jag skulle göra slut direkt. Ser hon någon framtid med honom eller? 
Han ljuger ju bara :S, det är inte första gången han gör det för henne. Jävla idiot, jag tycker inte hon ska vara med honom. Men hon tycker inte att hon kan få någon bättre. Enligt min åsikt så förstår hon inte att hon faktiskt kan det. Han är så jävla omogen och jag hatar honom.

Just nu förstår jag varken mig på honom eller henne?
Han? Varför ljög han om det till sin tjej som är väldigt bra vän med mig, eller var som hon sa. Varför ljuger han hela tiden?
Hon? Hur orkar hon vara tsm med någon som hon måste tvinga ur sanningen ur varje dag! Varför dumpar hon honom inte och går vidare?

Hon trodde ju självklart på honom först, men sedan när jag förklarade att det var han som kommit fram till mig senare och så, då kom hon fram till att han nog ljugit.
Men jag förstår inte varför hon inte snacka med mig först? Hur många gånger har jag ljugit för henne? I princip aldrig. Hur många gånger har han ljugit för henne? Typ 10109234898947387 ggr. Han förtjänar inte henne. Hon förtjänar något bättre.

Jävla idiot. Men nu ska jag sluta skriva om det här.

Fick ju hålla tal idag, jag hade om cheerleading. Och jag tyckte faktiskt det var kul att göra det och det gav resultat att jag pluggat på det och så. Jag fick nämligen MVG på mitt tal! :D
Woho! Och det var ju betygsgrundade så det är ju bra att ha i grunden! ;D Jätteglad för det blev jag!

Vi fick risgrynsgröt i skolan vilket jag tycker hör till julen eller frukost nån enstaka gång. Det är ingen mat!
Men men nu håller mamma på att göra lasagne, mumma!(A)

Sa jag förresten att jag såg 2 änder para sig igår? xD
Hahaha, men det gjorde jag iaf, påväg till skolan. Och jag tycker synd om honan då, för hon blir ju typ dränkt. Haha. :P

Aja nu ska jag göra något annat för vi har inga läxor tills imorgon(A)
Hejsvejs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback