Fredag och hål i duschslangen!

FREDAAAAG! <3
Så jävla skönt med helg!
Skolan var helt okej, men vi fick inte tillbaks våra mattearbeten som jag hoppats på. Men det kommer nog på måndag sa Janne vår lärare. :P
På texten ska vi ju skriva berättelser, och det ska gå att spela in den som film på skolan. För det ska vi göra på rörlig bild sen.
På estetisk verksamhet höll jag på med mitt rum, men det är typ snart klart.(A)
Men vi hade ingen lärare på princip hela lektionen, han skulle på utvecklingssamtal med sitt barn. Så han kom tillbaka när det var 10 minuter kvar av lektionen.

När jag kom hem satte jag mig vid tvn och åt. Sen skulle jag duscha och då sprutade det vatten överallt och fattade jag först inte varför, jag trodde handtaget satt löst på slangen först.  Men sedan upptäckte jag ett hål i slangen. Så jag fick duscha med det. Lite halvt jobbigt sådär. Men men, jag klarade det!
Ska säga åt mamma att de måste säga till vaktmästarn att byta det. Vet inte om det varit på G med ett hål i slangen från början och det nu spräckts upp eller om nån av katterna lekt lite med den. Haha:P

Ikväll ska jag bara tare lugnt med Victor tror jag! ;D<3 MYSPYS!
Och imorgon hoppas jag på att Martina och jag hittar på något! :)

Aja men nu ska jag gå och lägga mig vid tvn och typ sova så jag kan vara uppe längre. Annars blir jag trött så fort ju och det är inget kul. Men men, ha en bra fredag allihopa! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback