Ja jag hade otur på fredag den 13e...

Själva dagen var väl helt okej. Men sen så kom Victor och fråga om jag skulle med och kolla vart Lora-sjön låg. Vi åkte fel en gång så fick stanna och fråga på en mack. Så vi åkte som den sa att vi skulle. Så kom vi in på en grusväg och så stod det "badplats" åt ett håll, men dit trodde inte vi inte att det var. Lora-sjön var det antagligen men det var inte dit vi skulle tydligen. xD
Men så hann vi väl köra nån kilometer till, sen började alla varningslampor och grejjer lysa i bilen. Sen stannade den...
*Yeeeey*
Men som tur var har jag lampa på min mobil så jag kunde lysa lite medan Victor mecka. För det här var asså vid 20.00 igårkväll. Men det gick inte hur vi än gjorde. Sen ringde Victors pappa och sa att maten var klar, men då sa han ju att bilen stannat. Men så försökte vi grejja lite till med bilen. Men det slutade med att Victors bror och deras pappa fick komma. Vi hade antagligen hittat rätt fel, men sen hade vi ju försökt starta den så mycket så att batteriet hade blivit dåligt. Det var väl inte helt kanon innan heller. Och det var ganska kallt ute, mitt ute i skogen med en bil som inte funkar. Vi var väl där i typ 2 timmar sammanlagt. Jag frös GANSKA mycket då.
Men sen fick vi åka i bilen de kom med, så lämna vi Victors. Så de skulle hämta den idag.
Jag tycker inte om fredag den 13e. Den 13e mars är också en fredag:O Och 13e november!
Någon mer därute som hade riktig otur igår?

Aja men men, idag äre alla hjärtans dag! Det tycker vi om! :D<3
Kram på alla jag känner! Hoppas alla får en bra dag! :)
Victors föräldrar ska åka bort ikväll så Victor och jag ska vara lite hundvakt hemma hos honom. Det blir myyys!<3

Det var väl det jag ville säga. Så hade bra alla<3


Kommentarer
LINN

Vår familjs otur kom idag ^^

Kolla bdb eller bloggen, så fåru se vafan som hände xD

2009-02-15 | 15:42:03
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback