SÅ LÄNGE VI BÅDA ANDAS

Ja nu har jag läst dem allihop!


Galet bra böcker, sista var helt ja jag vet inte hur jag ska förklara. Det kanske räcker med att säga att den sista var den absolut bästa av dessa böcker! Jag ska inte avslöja för mycket för er som vill läsa den själva men jag tycker den är så himla fin. Hela boken är så spännande att jag typ inte kunde lägga ifrån mig den. Och jag måste ge mycket beröm till Stephenie Meyer för att hon skriver så otroligt bra och så klart beröm till översättarna som översatt böckerna till svenska. Just nu längtar jag tills filmerna kommer, hoppas de är till förväntan också! Dock är det ett tag kvar, När jag hör din röst (New Moon), har ju inte premiär förrän november, men då ska jag se den!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback