SOMMAR?

Vill ha tillbaka värmen och solen!
Det känns verkligen som om sommaren är slut nu, sorgligt, men det känns faktiskt så! Är det ingen som håller med mig?


Igår gick mamma och jag och såg nya Harry Potter, jag såg den för andra gången eftersom vi gick och såg den i Köping också och då hade jag lovat mamma att se den med henne. Men den var bra både första och andra gången tycker jag! ;D
Eftersom filmen inte slutade förrän halv tio så sov jag hemma med mamma. Victor hade ju säkert gått och lagt sig ändå om jag gått hem dit. Så han kom förbi imorse med Doris så jag kan gå hem med henne sen. Blev ju så träligt om jag först ska gå hem dit och sen ut med Doris direkt, så hon kom hit nu så vi ska strax ut på promenad. :)
Får väl se om vi går hem till Victor då. Hans föräldrar kommer hem fredagnatt så imorgon är sista dan på jobbet kan man väl säga.

Nu var det ju ett tag sen ni fick se någon bild så här kommer en på Sofia.
På tal om bilder har jag ju glömt att säga att jag köpt två reflexskärmar nu, en guld&vit och en silver&vit.
Har bra testat dem än så länge och vilken skillnad det blir! Soffan och jag ska använda dem när hon kommer i början på augusti! ;D



Nu ska jag ut med Doris hejsvejs! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback