SOMMARLOV!

Ja, nu har jag sommarlov. Fast inte resten av min klass, för de slutar imorgon(A)
För att imorgon tar min underbara pojkvän studenten och självklart måste jag dit och kolla!<3
Så idag fick jag mina betyg, inte ett enda G, bara MVG och VG! Så jag är väldigt nöjd! =)

Fick ingen lunch i skolan idag så jag och Lovisa drog och käka på Subway, där jag också träffade söta Amanda som jag inte träffat på skitlänge! Så det var roligt med den lilla pratstunden vi fick. =)
Sedan gick vi och köpte en blomma till vår lärare Conny som ska sluta. MYCKET tråkigt, för han är verkligen en av de bästa lärarna som finns! Plus, att jag antagligen skulle haft honom i expo i 2an men nu blir det nog inte så. =(
Men iallafall, Conny hade fixat en avslutningsfest så Sara, jag och Lovisa drog dit. Han blev nog glad för blomman tror jag, haha! Så där bjöd han på korv, kokosbollar, läsk, lättöl (för de som var 18 och Lovisa), haha, Lovisa har inte fyllt 18 än men hon fick ändå, den busen.

Ja, det är väl ungefär hur min dag sett ut. Så nu ikväll ska jag nog pyssla om mig själv lite så jag är fräsch imorgon!
Senare kommer väl som vanligt min Victor<3

Klicka på bilderna för att se dem störrre!


Såhär såg det ut på Connys avslutningsparty! Han hade fixat till tv-studion i skolan och det var jättemysigt. Jag hade dock bara med mig min digitalkamera så kunde typ bara ta bilder med blixt. Men mysigt var det! :)


Så såg blomman ut som vi gav. =)

Kommentarer
Sara

Haha och jag håller på med ? =S kameran e juh ffs åt fel håll och ändå för nära för att jag skulle ta egobilder :P

Ha en bra sommar :)<3

Vi måste ses på lovet också ju ;)

2009-06-11 | 18:00:58
URL/Bloggadress: http://sarabrehmer.blogg.se/
Anonym

HAHAHA snygg bild då! :P

2009-06-11 | 19:30:13
URL/Bloggadress: http://lojcan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback