SOMMARSTUGA!

Idag skrevs papprena på så nu kan vi va där. :)
Börje skulle sova där redan inatt, så jag blir ensam hemma eftersom mamma jobbar natt också. Men men snart kommer Victor så då blir det ju inte så ensamt nu på kvällen iallafall.<3
Och förresten alla som såg mig i tidningen igår, det framgick inte att det är min halvsyster och inte helsyster. Vi har samma pappa men inte samma mamma. Så att så ligger det till. :)

Vi fick reda på vad vi fick på våran tidning idag också, MVG. Så det är niice! :) Fick reda på vårt mattebetyg idag också, så nu är jag klar med Matte A.
Men nehe nu kommer nog Victor snart. :)
Såhär får ni en bild på stugan.


Taket är ju halvklart, alla pannor ska ju bytas och inte bara halva. :)
Lite mysigt är det allt.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback