VITSIPPOR =)

Jag har bilder på blåsippor, så varför inte lägga ut en på ett par på vitsippor också? De är ju så fina!


Här är det dock blommor från något träd. :)


Här är det vitsippor som ni ser. :)


När jag skulle cykla hem från stationen förut var det verkligen hemskt väder! Fick kisa med ögonen samtidigt som jag cyklade så jag såg ju knappt någonting. Dumma regn!
Fast nu äre ju fint väder, solen tittar fram. :)
Kan det inte bli sådär varmt och skönt igen också?(A)

Nationellt prov imorgon då, usch. Vill inte det!
Men men, nu ska jag sätta mig på balkongen en stund och läsa medan solen skiner och det är varmt där ute. =)
Victor är på hundkurs så han kommer inte hit förrän typ 20-21 någon gång. :(

Hejsvejs! =)


Kommentarer
Anonym

Riktigt fina bilder!

2009-05-13 | 20:08:42

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback