SISTA SEPTEMBER!

Jaha ja, idag är det sista september och imorgon första oktober som är lika med studiedag! ;D
Och jag är väldigt glad!! :D Har ju varit hos pappa och där diskuterade vi moppen och sådär. Den ska nämligen säljas, och när jag krockade förra året så fick jag aldrig några pengar för hjälmen. Och om jag förstod det hela rätt så hade pappa fått in dem på hans konto, och i omed att jag inte fick de pengarna som han sa att jag skulle få.(A) Så fick jag objektivet istället! Så nu är jag inte skyldig honom nått! (För det var han som betalade eftersom jag inte hade alla pengar då)

Och fick nyligen nys om Fotografen Clark Little. Hans bilder är otroligt fräcka! Han är uppvuxen på Hawaii och har surfat i princip hela hans liv. Numera tar han bilder på vågorna. Kolla själva! :)





Skapligt fräcka enligt mig! :)

Kommentarer
mmautildah

jo men eller hur :D



asfräcka bilder:D

2009-10-01 | 09:45:51
URL/Bloggadress: http://mmautildah.blogg.se/
lovisa

skitcoolaabilder!

2009-10-01 | 10:23:40
URL/Bloggadress: http://lojcan.blogg.se/
Sara

Gaaah trodde du hade tagit dom, kollar alltid på bilderna innan jag läser texten... Tänkte shit vart fick hon tag på den vågen i lilla mjölby!? xD Grymt coola bilder var det iaf den sista var helt klart min favorit :)

2009-10-01 | 11:34:57
URL/Bloggadress: http://sarabrehmer.blogg.se/
Hanna

Riktigt häftiga bilder!



Kollade igenom din blogg lite, och du tar ju sjukt fina bilder! :)

2009-10-05 | 20:25:30

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback