BUTTERFLY!


Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/160 f/10 iso 200

Var på Rix Fm en sväng i fredags, kollade även på Erik Grönwall och jag måste säga att han bjöd på sig själv. Visst han är inte min superfavoritartist, men jag tycker han är riktigt bra! Därför blev jag så glad att han körde mina favoritlåtar 18 and life och (allas nyas favorit med honom) Crash and Burn!
Och jag kan säga att publiken var hysterisk, haha.

Ångrar dock att jag inte tog med mig kameran för Martina och jag lyckades ta oss riktigt långt fram, men efter Keep it Loud där folket var så respektlösa så kändes det inte så bra. Men nästa gång det blir nått liknande hänger den nog med! Men samtidigt var det skönt att inte hålla koll på något mer än sig själv (och Martina då), det var grymt! ;D

Otroligt rolig kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback