FILMA FILMA FILMA!


En videofilm som jag gjort om tre olika diffusorer!

Som ni säkert sett så har tvspelsweb.se börjat få lite videos om vissa produkter, bland annat blixtdiffusorer, reflexskärmar m.m. Kolla gärna in dem!
Det är ju jag som filmar dessa och är med på filmen på vissa, men igår var det en kille där som hjälpte mig med lite tips och råd. Han var skitduktig och det var mycket lärorikt! Han har jobbat för bland annat SVT så ja, bara det säger ganska mycket tycker jag. Men nu så har han och hans kollega startat ett eget sedan några år tror jag.
HARPUNFILM heter de och de har en egen hemsida gå gärna in och kika där så kan ni läsa vad de gjort och lite sådär! (klicka på HARPUNFILM).

Väldigt intressant var det att få prata med honom, Per-Arne Skoglund var det jag pratade med och det var som sagt mycket lärorikt, är glad att han tog sig tid att lära mig lite där. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback