"Framtiden tillhör de som förbereder sig för den idag."


Ännu en bild till mitt projekt godis, har fullt upp på jobbet så har just nu ingen tid över för att redigera några bilder! Men det blir snart bättre! :)

Drömmar, de är allt bra konstiga eller hur? Du kan se och träffa en person som egentligen är död, någon du inte träffat på länge, och vad som helst kan hända. Jag tycker det är ganska skrämmande för att allt känns så verkligt. Inatt drömde jag om en person som jag varken träffat eller pratat med på flera år, och personen i fråga var döende. Vad betyder det liksom? Man blir lite ställd över dessa drömmar, jag blir iallafall det och har svårt att släppa den. Imorgon kommer den vara så gott som glömd, men idag? Idag vill jag veta vad den betyder, haha jag vill kunna tyda drömmar. Jag tror dock vi har någon sådan bok hemma, får ta ett kik i den!

Men nu, nu ska jag dra mig mot tåget och jobbet och hoppas på att det går!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback