"Jag tänker inte på allt elände utan på det vackra som ännu finns kvar."


Fotograf: Jag
Modell: Alvin
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/9 iso 200

Här kommer en urgullig bild på lilla Alvin som jag fotograferade för ett par veckor sedan! :)

Det var trevligt igår, både pappa och jag firades ju. Båda blev nöjda och glada! :)
Jag fick:

- CD-skivor
- 1000kr
- Vita converse


Nice nice, och idag blir det lite till av mamma och släkten på den sidan! Så nu har jag precis gjort mig iordning, ska bara fixa håret också så ska vi snart bege oss mot en lokal vi hyrt så att alla får plats. Det blir god smörgåstårta som mamma gjort, mums!

Kommentarer
~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~

Otroligt charmig och vacker bild!

2010-12-04 | 18:18:27
URL/Bloggadress: http://elinmattssons.blogg.se/
mika

NAAAAAWWWWW VA SÖÖÖÖÖÖT !!!!!!

2010-12-05 | 17:04:13
URL/Bloggadress: http://miikafagerstrom.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback