"Kärleken är aldrig bortkastad. Besvaras den inte flödar den åter och helar och renar hjärtat."


Fotograf: Jag
Modell: Vilma
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6
s 1/100 f/9 iso 200

Här är en bild från när jag fotograferade Vilma för ett par veckor sedan! Söt liten tjej! :)

Jag lyckades ta mig till jobbet igår, mycket att packa kan jag säga. Får se om jag lyckas idag också.

Social Network var en bra film. Mjölbys biograf är dock inte så populär, eller så var det filmen som inte lockade, haha! Det var BARA Martina och jag i hela salongen som skulle se filmen. Hur ofta händer det?
Men den var bra och man har faktiskt förstått lite mer hur facebook kom till och hur stort det faktiskt är. Idag är det runt 500 miljoner medlemmar över hela världen, helt sjukt det är ju typ en tolftedel av jordens hela befolkning?!

Kommentarer
Anette

Jättefin bild och en otroligt söt liten tjej!

2010-12-15 | 10:45:47
URL/Bloggadress: http://teamlucas.blogg.se/
Amanda FOTO

Jättefin bild!

2010-12-15 | 19:51:43
URL/Bloggadress: http://www.aphoto.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback