LÖSTÄNDER!


Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6
s 1/80 f/7.1 iso 200

Här kommer ytterligare en bild som jag tagit i samband med mitt projekt godis!
(Det är ju sånna där godiständer man kan äta i glaset, de var skapligt slemmiga när jag tog upp dem, haha)

Kalaset igår var trevligt och det var väldigt god smörgåstårta, mums! Jag tror även att Victors bror blev nöjd över sina presenter. :)

Idag krånglade tågen som tusan på vägen hem, det jag skulle tagit blev inställt så jag fick vänta på nästa som var försenat. Väntade typ i 40 min, riktigt tråkigt. Får se om jag lyckas ta mig till jobbet imorgon, tror jag behövs där så får verkligen hoppas det!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback