NY HEADER!


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/7.1 iso 200

Fast ja, inte här då! Haha men på hemsidan har det nu kommit en ny header och jag gillar den. Måste förnya sig lite emellanåt. Eller hur? :)
Check out www.mwphotos.se för att se den!

Haha tro det eller ej men jag har faktiskt lite träningsvärk från skottningen igår! Eftersom båda mina fotograferingar blev inställda igår så åkte Victor och jag till studion en sväng för att jobba med mitt projekt godis. Skojjigt!
Idag ska jag jobba så jag ska börja göra mig iordning nu, tågen går 1 gång i timmen resten ersätts med buss tydligen. Tåget går ju betydligt fortare så jag ska försöka ta det! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback