Liten hund, mycket snö

Sa ju att ni skulle få se bilder på Doris när hon pulsade runt i snön. Här kommer ett par stycken. :)



Hon bara ska ha snöbollen som husse Victor kastat.

Var hundvakt åt henne igår, hon är så söt. Snällare hund får man leta efter tror jag. Grejjade med Victors dator då också, han hade två trojaner jag fick ta bort plus massor annat konstigt. Hela datorn var helknäpp, den är ju inte gammal heller han köpte den i höstas. Men varje gång man startade den pep den så man trodde man skulle bli döv, och det tror jag inte lagt av än. Hoppas det löser sig ändå. :)

Har ni förresten kollat in den nya hemsidan phelt.se? Där kan man få massor av tips om fototävlingar, fotoordlistor o.s.v jag har själv skrivit en artikel dit om bländaren i kameran. Kolla in vettja! :)

Kommentarer
Den dar Elin och Familj

vilken sötnos!

Fotograf Annie

Jag såg din artikel på phelt.se :) Det var så jag hittade hit ;)

2010-03-04 | 11:15:39
URL/Bloggadress: http://anniesfotografier.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback