GOTT NYTT ÅR!





Lite sent kanske men det är ju fortfarande början på året då kan man ju säga så. :)
Mitt nyår tillbringades hemma hos mig med Victor, Martina och hennes kille och hans kompis. Det var riktigt mysigt!
Vid tolvslaget tog jag med mig kamera och mitt nya stativ och invigde det och det nya året, riktigt nice som ni ser. ;D

Kommer nog mer bilder på fyverkerier senare. :)

Igår var jag hos pappa och fick julklappar! Parfym, lampa till studion, halsband+örhängen och en lampa till mitt rum som är bra när man sminkar sig. Jag har nämligen klagat på att det är så dåligt ljus där när jag sminkar mig där, haha.

Idag ska vi förhoppningsvis börja städa och plocka lite i studion! ;D
Tjoho!

Så det var väl det jag ville säga och gott nytt år!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback