KALAS PÅ LANDET!


Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + Tamron 70-300mm f/4-5.6 Di
s 1/125 f/5.6 iso 400

Söt liten ekorre som åt på sin kotte på kolmården!


Snart bär det av mot stationen ska ta tåget till Linköping för att sedan ta bussen till stugan. 50-års kalas där idag, för min styvpappa. Min kära kusin kommer dit och det blir roligt att få prata lite med henne. Kommer nog upp lite bilder senare, kommer hem ikväll någon gång! :)

Så det blir nog inte så mycket bloggande idag, så under tiden kan ni ju anmäla er till tävlingen! ;D

Kommentarer
ASIAT

sv: jag har varit och shoppat (igen) med mami idag! har du haft det bra då?

kramar =)

2010-07-16 | 21:37:09
URL/Bloggadress: http://asiat.blogg.se/
Frida

SV: Tack för ditt beröm! Jag tänkte att jag skulle vara med i din tävling, om jag hittat en passande bild. :)

2010-07-22 | 13:28:07
URL/Bloggadress: http://fridalautin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback