ALICE IN WONDERLAND!

Alice i underlandet, av Tim Burton.


Ja det är en mycket bra film måste jag säga. Till en början var jag dock mycket skeptisk till hon som spelar Alice, tyckte in alls hon passade som rollen. Men efter varje minut som gick av filmen tyckte jag hon bättrade sig och passade alltmer för rollen.
Johnny Depp är otroligt charmig som i alla filmer, haha. Och så har vi ju Helena Bonham Carter som jag också gillar skarpt. Det är ju de två sistnämnda som Tim Burton använder sig mest av i sina filmer. Och ja de passar bra till rollerna också.

Filmen är välgjord och man känner verkligen igen vissa saker från den tecknade versionen. Det är absolut en film värd att se! ;D


Kommentarer
Louise

Har inte sett den där filmen, har vart lite osäker på om det vore något för mig... men alla säger att den är jättebra så måste väl ta och se den någon gång! ;)

2010-06-30 | 17:03:56
URL/Bloggadress: http://louiseeleonoras.blogg.se/
elina

ååh neeeeeeeeeej malin har du sett den nu :(



haha!



och oj vad jag måste läsa allt du uppdaterat haha. :D



jag kommer ha asmycket att prata med dig om eclipse sen!! omg säger jag bara! (HAHAHAH omg på mig själv jag skrev eclipse istället för mitt eget namn uppe i rutan där man ska fylla i sitt namn!! haha awkwaaard.....)

2010-07-01 | 00:39:17
Malin

svar till elina: Haha ja Elina nu har jag sett den och jag tycker verkligen att du borde det! :D

Ja jag vet, blev visst en del igår, haha. :)

Haha jaså, vad roligt, får vi ta efter lördag! ;D

2010-07-01 | 08:49:01
URL/Bloggadress: http://lillaskrollan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback