FÖR EXAKT TVÅ ÅR SEDAN....

Då var jag här!



Avril Lavigne konserten i Stockholm. Ja det är exakt. Fast nu så hade väl förbandet precis spelat klart (som var Jonas Brothers vilket inte var helt fel heller) eller hon kanske precis hade börjat nu. Äh, det var grymt bra iallafall och jag kommer ihåg att hon bara körde de allra bästa låtarna! Hon visade även att hon kan spela mer än ett instrument, tror hon spelade det mesta, trummor, piano, elgitarr och till och med akustisk gitarr om jag inte minns fel.
Jävligt synd att jag inte hade min systemkamera då bara, men jag tror inte jag hade fotograferat mer än vad jag gjorde då. Man vill liksom mer njuta av ögonblicket och hoppa runt! ;D

Jag kommer ihåg att det var grymt, riktigt grymt!

Kommentarer
FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Tack så mycket för tipset ! Ska genast testa det, vägrar vara sjuk nu ! Hehehe

2010-06-29 | 11:50:56
URL/Bloggadress: http://www.jpic.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback