FÖRSVARSMAKTENS FLYGDAG 2010!

MALMEN SÖNDAGEN 13 JUNI!


Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + Tamron 70-300mm f/4-5.6 Di
s 1/1000 f/11 iso 400

Det här var vad jag ägnade gårdagen till. Titta på flygplan. Riktigt intressant måste jag säga. Flygplanen som är på bilden ovan var nog roligast att se när de gjorde sådan show av det. Grymt kul var det!
Hade en himla tur med vädret också, började bara regna när det var slut och alla skulle till sina bilar.

De räknade med att 50 000 människor skulle dit, men jag tror inte det var riktigt så många.

De visade också hur ett anfall gick till och sådär. Som sagt, det var intressant och det var definitivt värt att åka dit. Det kommer mer bilder senare!

Får se vad jag hinner nu, ska snart åka och jobba. :)


Update: Läste i tidningen påväg till jobbet att det faktiskt var cirka 50 000 människor där. Helt otroligt!

Kommentarer
Fotograf Annie

Min morbror la upp en bild på fyra av planen på facebook. :) Häftigt med de där planen. Han satt dock hemma på sin balkong ;)

2010-06-14 | 12:06:55
URL/Bloggadress: http://anniesfotografier.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback