"Jag tycker om att lära mig men jag gillar inte att bli undervisad."



Fotograf: Jag
Modell: Martina Rylander
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/200 f/5.6 iso 100

Är riktigt glad idag faktiskt. Har fått reda på att jag får MVG i geografi. Woho vad jag har kämpat för det!
Jag gjorde ett prov frivilligt för det, det var nämligen ett resultat jag var tvungen att förbättra. Asnice!
Så jag är fruktansvärt nöjd! ;D

Och nu är så gott som allt pluggande över. Sommarlovet är nära, skönt skönt skönt!

Kommentarer
Caroline/StyleFile

sv; har inte hunnit prova ännu väntar på leverans med borsten som jag skall testa pudret med så återkommer!

2010-06-07 | 17:44:41
URL/Bloggadress: http://stylefile.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback