"Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död."


Fotograf: Jag
Modell: Martina Rylander
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/80 f/1.8 iso 200

Nu kom jag på en sak, jag har ju läst ut boken Bree Tanners andra liv! Gjorde det förut idag.
Den var ju faktiskt tunn för att vara en bok i Twilight-serien. Men det gör ingenting och jag tror den var lagom lång för att ha denna handling. Och den var bra, kul att få se storyn från andra ögon en bara Bellas. ;D

Snart premiär för Eclipse ju, nice!
Vilka mer än jag ska gå och se den?

Kommentarer
LouiseEleonora - Photos are my passion!

Jag tror att jag ska se den, men kanske inte precis när det är premiär, men jag SKA absolut se den nångång! :)

2010-06-16 | 18:03:16
URL/Bloggadress: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback