"You know that you nearly gave me a heart attack? Not the easiest thing to do, that."

Said by: Edward Cullen, Eclipse.


Fotograf: Jag
Modell: Sofia Nordström
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/500 f/1.8 iso 200

Lite udda redigering, men jag gillar den!

Fy vad jag längtar till på lördag nu, för det är nämligen då jag ska gå och se Eclipse! Tredje delen i The Twilight-saga. Ihhh, ska bli skitkul!
Först åker Martina och jag in till Linköping och går på stan lite, innan det är dags för bio! Hoppas den är bra. :)

Idag skulle jag badat också, men icke sa nicke. Molnen vill inte släppa fram solen, så det blir antagligen imorgon istället. :)

Kommentarer
Sara

Woho redan sätt den ;) Bra faktiskt, tyckter den stämmer mer överens med boken än de andra på många ställen men kan vara för att de var ett tag sen jag läste böckerna nu oxå =P

2010-07-01 | 00:57:18
URL/Bloggadress: http://sarabrehmer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback