LIPS!

Lekte lite med min fjärrutlösare förut. Här har ni en liten del av resultatet. :)
Det lär komma mera!



Är så himla glad att provet gick bra igår. Fick VG vilket jag inte trodde att jag skulle få så är väldigt nöjd med det! Så nu har jag bara ett prov kvar innan lovet och det är engelskaprovet på tisdag! :)

Efter att Victor slutat jobbet idag åkte vi till ÖB och handlade lite presentpapper och sådär till Victors mammas present. Hon fyllde nämligen år förra veckan men då åkte de till Stockholm så imorgon ska hon firas av släkt och vänner.

Och imorgon ska jag klippa mig också, var väl tänkt att vi skulle göra slingor i håret också men eftersom det ska bli kalas så hinner vi nog inte det utan får ta det efter påsk när vi får tid igen. Ska bli så himla skönt att få klippa av sig allt slitet hår och få korta av luggen igen. Jag har inte klippt mig sedan början på december så det är nog på tiden nu. :)

Kommentarer
M

Tjusig bild :D

2010-03-27 | 10:18:13
URL/Bloggadress: http://conler.blogg.se/
Josefin B

Wow, cool bild! Och härlig nyans på läpparna! :D

2010-03-28 | 00:05:15
URL/Bloggadress: http://josefinb.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback