TINTIN!

Då var det måndag igen, men ny vecka nya tag eller hur är det?

Dock känner jag att skoltröttheten har börjat komma till mig. Inte roligt alls. Jag har aldrig varit skoltrött innan gymnasiet, trots det jobbade jag mycket hårdare i högstadiet än vad jag gör idag när jag går 2an på gymnasiet. Det är skumt det där.

Håller förresten på med min design, men den har krånglat sig. Vet inte hur jag ska få ordning på den. Men den kommer upp så fort den fungerar som den ska för den är ju klar bara att allt inte fungerar riktigt.


Här är min katt Tintin, den här bilden är ju lite rolig då den togs för det var nämligen som så att jag precis fått en av mina fjärrutlösare och jag sprang ut med kameran till katten som var i köket höll den framför henne som på bilden sedan satt Victor kvar i mitt rum och tryckte av. Det var ett litet experiment för att se om det gick mellan väggar. :)

På tal om ingenting så söker jag efter modeller, så om ni känner någon eller om ni själva är sugna så hör av er! Jag kan både ta bilder utomhus som i studio då jag har en egen som snart går att använda. Jag gör TFP-jobb, d.v.s både jag (fotografen) och modellen jobbar gratis och får sedan göra vad de vill med bilderna, (om vi inte kommer överens om annat såklart).

Kommentarer
Fotograf Annie

Haha vilket lyckad experiment. Jag gillar blicken som katten har, läckert :D

2010-03-15 | 23:08:25
URL/Bloggadress: http://anniesfotografier.blogg.se/
josefin

jag ska absoult vara med:D

2010-03-17 | 21:12:24
URL/Bloggadress: http://josefinlundmark.blogg.se/
Amanda Bokstam

Det skulle vara intressant! Men det beror ju självklart på hur långt du kan åka och så..? :P



Störtdiggar bilden på katten också- ascool ju ;D

2010-03-20 | 17:12:35
URL/Bloggadress: http://abokstam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback