"Den som lever med planer för framtiden håller sig ung."

Jag hade nationellt prov i matte B idag, någon mer som haft det? Ungefär i 3 timmar satt jag med skiten, skapligt trött i huvudet efteråt kan jag tala om.
Tyckte faktiskt det var lite klurigt, vissa grejjer kunde jag hur lätt som helst och vissa inte. Men jag hoppas iallafall på ett G och det tycker jag att jag borde klarat.

Igår efter skolan tog jag, Kajsa och Elina en sväng på stan. Råkade få med mig ett par nya nagellack hem. Ruskigt fina färger om jag får säga det själv. Men det guldbruna är mer brunt i verkligheten.



Gick tidigare från skolan också, jobbar hemma istället. Jag ska nämligen göra en liten mini-utställning i skolan och jag kan ju lika gärna redigera bilderna hemma. Tror äntligen jag kommit på ett tema också. Ni kan få se senare, den ska innehålla 12 bilder på en böjbar monter som är cirka en meter lång och 70 cm hög. Därför blir det mini. Haha, hoppas det blir bra bara!

Kommentarer
elina

och veeeem hittade dom nagellacken då? ;) vavavaa ;)

2010-05-18 | 17:15:00
Malin

svar till Elina: Jag vet inte, de bara dök upp i händerna på mig sen stod jag i kö helt plötligt! :O

Haha, nevars, klart Elina hjälpte mig hitta dem ;)

2010-05-18 | 17:27:59
URL/Bloggadress: http://lillaskrollan.blogg.se/
Patrik

hoppas du haft en bra dag! :D

2010-05-19 | 23:38:08
URL/Bloggadress: http://jagputte.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback