"Den som står på tå står ostadigt."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/8 iso 200

Då var så gott som den dagen gången, men än är natten ung!

Jag hoppas att Victor ringer snart och ska åka hit så att vi kan åka till studion och hämta lite grejjer jag ska ha med mig imorgon. För vet ni vad? IMORGON GÄLLER DET!
Ihh, är lite smått nervös om jag ska vara ärlig. Men men, det ska nog gå bra. Så kameran ska laddas, blixten ska laddas och väskan ska packas! Tyvärr blir det ingen sovmorgon då inte, men det är det nog värt skulle jag tro. :)

Kommentarer
My Isoniemi

Du tar riktigt fina bilder! Bra jobbat! =)

2010-11-14 | 22:00:29
URL/Bloggadress: http://mysfoton.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback