"Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/8 iso 200

Har blivit lite dåligt med bloggningen de senaste dagarna och det beror på att jag jobbat och kommit hem ganska sent.

Ni har ju säkert märkt att det är väldigt halt ute eller hur? Igår när jag var på väg till tåget så höll jag på att halka 2-3 gånger och tillslut så låg jag där på marken. Men reste mig upp snabbt kollade mig omkring om någon såg, nej ingen hade sett. Sedan försökte jag gå vidare som ingenting trots att jag fått lite ont, haha. Jag brukar vanligtvis inte ramla så blev lite smått chockad själv men måste sett för jäkla roligt ut! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback