"Det träd som flyttas ofta, slår inte rot."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modell: Amanda
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/7.1 iso 200

En till liten fin bild på Amanda!

I tisdags var jag och tittade på en ny liten fin studio. Och vet ni vad? Jag ska ta den! Den är större och har ett litet gulligt kök och är perfekt! Den ska renoveras lite också, byta golv och målas om för det har varit en vattenskada där så det kommer bli skitnice!
Jag vet dock inte när jag flyttar eller så, först och främst ska den ju som sagt renoveras och det kan ju ta lite tid. Men det kommer bli bra tror jag, jätteglad är jag! ;D

Kommentarer
Amanda

haha Malin det där var ingen fin bild XD

2010-11-19 | 12:14:37
URL/Bloggadress: http://karlssonamanda.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback