"För kärleken är ingen vind för kall."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modell: Nadja
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200


Är väldigt besviken och arg. Troligtvis får jag inte studion jag pratade om i något inlägg tidigare. Den är helt perfekt och jag vill jättegärna ha den. Men de kan inte fixa en nyckel så att jag kommer åt toaletten bara några meter bort. Och man måste ju ha en toalett för både mig och mina kunder.
Så nu är det bara att vänta på att en ny dyker upp och jag hoppas det gör det snart för jag får bara mer och mer grejjer i min nuvarande studio och det blir bara mindre plats att vara på. Men jag hoppas att det dyker upp något snart! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback