GOTHENBURG! #1




Alla bilder är tagna av mig!

Såhär såg vårat rum ut på Hotell Riverton i Göteborg. Jag ska börja med att säga att jag haft en kanonhelg! Det har verkligen varit roligt och mysigt. Toaletten var hur fin som helst och ni ser ju glasgrejjen på hörnet? Det är duschen, det var verkligen jättefint!

Vi kom iväg lite senare än vad som var tänkt på fredagen, och det gjorde att det blev lite stressigt på kvällen men vi hann allting vi ville så jag är nöjd! Vi gick först en liten tripp på nordstan innan det stängde och jag hittade ett par jättesöta "sovbyxor", som jag kallar det haha. Efterråt gick vi tillbaka till hotellet och hämtade kamera och lite så. Sedan begav vi oss till Liseberg.... och mer bilder och fortsättning på min lilla helgstory kommer inom kort! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback