HÄLSOPILEN


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/8 iso 200

För ett par veckor sedan fick ju jag ett telefonsamtal som jag nämt tidigare. Det var från ett ganska nystartat företag som heter Hälsopilen och finns i Linköping. De erbjuder kostrådgivning, massage osv. De ville att jag skulle fotografera lite till deras hemsida och det är precis vad jag nu gjort!

Dock gick min lampa sönder som jag hade med mig, den gnistrade och började ryka. Det är alltså något fel på den och jag ska begära en ny. (TYPISKT ELLER HUR?) Men jag tror det gick ganska bra ändå. Jag fick fotografera när någon blev masserad, gjorde lite "gymnastiska övningar" och sådär. Riktigt roligt var det och en väldigt bra erfarenhet! :)

Så där har ni min lilla "secret" jag hållt för mig själv ett tag! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback