"Kärlek utan genkärlek är som en viktig fråga utan svar."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela & Alexandra
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/5.6 iso 100

En av tre saker jag skulle gjort igår blev gjorda. Övningskörningen, haha! Men jag måste få med mig Victor till studion innan torsdag och fixa och trixa lite men det går nog!
Nu ska jag dock äta lite lunch, tidigt jag vet men jag ska till jobbet sedan så måste äta strax. Så det går min dag ut på, att jobba. Så nu vet ni det, vad gör ni denna höstlovsmorgon då?

Kommentarer
Ronja Albinsson

När jag först sågbilden, såg jag inte att de faktiskt var nakna till överkroppen. Men jag måste säga, vågad bild, men gud så grymt! Vackert, kvinnligt och jag som är lite humflum ( haha ;)) tyckte att bilden sa något om kvinnans inre väsen. Oförutsägbart, på något vis. Kanonbild!

2010-11-01 | 11:15:29
linn

jag kommer aldrig på nåt annat att säja än; GRYMT!

Men brudens kommentar ovan är awesome :D

2010-11-01 | 12:29:01
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/
linn

nämen, JAAAAAAAA nu kanske ja vet vem det är?!

Äre hon som började i v-h strax innan jag slutade?! :O

2010-11-01 | 13:12:01
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback