"Många ting går förlorade för att ingen frågar efter dem."


Fotograf: Jag
Modeller: Lincoln
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200

Fotograf: Jag
Modeller:
Lincoln
Utrustning:
Canon eos 450d +
Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200

Här får ni ett par bilder på Lincoln som jag fotograferade för ett litet tag sedan. Alla bilder har ni blivit färdigredigerade och ska skickas iväg idag. ;D

Annars ska jag jobba idag igen, och för er som väntat på att alla filter ska komma i lager igen så har de nu kommit! (De kom förra veckan) Och likaså reflexskärmar så beställ på. Antar att det kommer bli mycket att göra kring jul då man köper fototillbehör åt de fotointresserade i julklapp! Men det är ju bara bra eller hur? ;D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback