"Om skägg vore tecken på lärdom, skulle en getabock vara professor."


Fotograf: Jag
Modeller: Lykke
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200


Fotograf: Jag
Modeller: Lykke
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200

Yess, today is the day!

För idag börjar mitt lilla minimaraton av fotograferingar. Iiih vad roligt det kommer att bli! Victor och jag åkte och lämnade lite grejjer i studion igår. Som vanligt, haha. Varje gång jag lämnat alla saker jag har här hemma som ska till studion kommer det nya bara någon dag senare. Så denna gång lämnade vi:

- Kuddar
- Leksaker
- En stor väska som mina lampor och sådant får plats i om man ska ta med dem någonstans.
- Fläkt

- Bilder att sätta upp på väggen

Fläkten är främst till för att om det blir varmt därinne om man är många personer för det är ju inte direkt superstort, men visst kan man använda den till "Carola-effekter" om man vill det. Beror ju lite på vad det passar till också! ;D

Kommentarer
elina

åh den andra bilden var jättesöt!! jättefin!



och vem fick du grejen om carolaeffekt ifrån då....? ;) haha!

2010-11-05 | 14:24:01
M

Andra bilden va ju bara jätte gullig :)

2010-11-10 | 16:09:53
URL/Bloggadress: http://tidvatten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback