"Den som har planterat trädet får sällan smaka frukten."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Evelina & Nadja
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200


Är det bara jag som gillar snön lite? Det är ju fint ute. Dock gillar jag inte blasket. Valde helt fel skor igår, converse. Trodde inte att det skulle bli så mycket snö och inte så mycket blask! Så jag måste leta reda på ett par till vinterskor, har köpt ett par stövlar men vill ha ett par mer "kängor" som håller mot snön och blasket lite bättre! Dock ser jag att snön smälter bort mer och mer alla redan, haha jag tror inte den stannar så länge faktiskt.

Kommentarer
filippaa'

fin bild och cool sminkning :)

allt bra?

2010-11-10 | 16:31:13
URL/Bloggadress: http://filippaasyouknow.blogg.se/
filippaa'

Sv: det är toppen :)

2010-11-12 | 17:44:46
URL/Bloggadress: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback