LOGGBOK #7

11/10 - Köpte jag ett litet kit så att man kan klistra på en "ovansida" på cd-skivor (etiketter) som man ger till sina kunder. Där på kommer min logga och mitt namn finnas och kanske något mer jag har inte bestämt mig än. Jag köpte också pappersfickor att ha cd-skivorna i som kunden får när bilderna levereras.

Bild: Clas Ohlson

12/10 - Fick jag hem det sista sminket som behövs för tillfället! Så nu är det så gott som bara att tuta och köra!

Jag har även konstruerat om lapparna så nu åker de upp ännu fler än tidigare och mer brett förhoppningsvis!


Kommentarer
louise

sv: ja jag ser att du är från mjölby så det är nog inte helt omöjligt att jag vet vem hon är.. jag är själv från boxholm. eller, strålsnäs för att vara exakt

häftigt!

var i mjölby har du studion?

2010-10-17 | 15:44:03
URL/Bloggadress: http://louisebback.blogg.se/
louise

NU VET JAG

båda tjejerna är kompis med min kompis... så har sett en massa bilder på dem, därför jag kände igen dem :)

2010-10-17 | 15:47:35
URL/Bloggadress: http://louisebback.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback