NEW CATEGORY!

Som ni ser har nu en ny liten kategori ersatt en gammal. Den gamla var "Scrapbooking" som aldrig uppdaterades på grund av att jag har ett visst intresse för det men inte tillräckligt stort för att det skulle bli något.

Den nya är då till mitt projektarbete som går ut på att marknadsföra mig själv som fotograf och fortsätta bygga upp en portfolio (och föra fram min studio, visa att jag finns helt enkelt). Kategorin "Projekt MWPHOTOS" kommer fungera som en loggbok för mig och min handledare så att man kan följa mitt arbete.

Så kära läsare, vill ni bli fotograferade eller vet ni någon som vill? Behöver du en fotograf? Hör av er till mig!
Ni kan se bilder och få mer information på mwphotos.blogg.se som är min tillfälliga hemsida men troligtvis snart kommer att bytas ut! :)

Kommentarer
Madde

Såg att du har din inläggsruta kant i kant med kolumnen till höger, vill också ha så på min blogg fast min kolumn är till höger. Sökt på internet men hittar ingen hjälp, kan du kanske förklara för mig? Skulle uppskattas:)

2010-09-16 | 19:54:49
URL/Bloggadress: http://amatorfotografen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback