"Framgång beror bara på tur. Fråga en som har misslyckats."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modeller: Susan
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 125

Påskmiddagen igår var trevlig, efterrätten åt vi utomhus och efter det satt jag på en stol i solen och jäste! :)

Så det var riktigt skönt faktiskt, Jenny hade på sig klänningen hon fick av mig och Victor jättesöt blev hon och den passade perfekt! Ska visa bilder här när jag lagt in dem i datorn.

Men nu då? Jo nu ska jag jobba lite med ett skolarbete så jag kan fixa det idag. Sedan ska jag ta med mig det och cykla iväg till Victor och sitta i deras trädgård och ha det skönt i solen och plugga då. Men det går ju så mycket lättare ute! :)

Det blev inget fiske igår heller, hoppas vi kanske kan åka en sväng idag, annars blir det nog någon annan gång snart!

Kommentarer
Sandra

Fin bild.

2011-04-26 | 18:39:51
URL/Bloggadress: http://sandraevaldsson.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback