"Den som försöker dränka olycklig kärlek i alkohol är en galning. Alkohol konserverar."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Elektra (Bella)
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/5.6 iso 250

Återigen en söt liten bild på min katt Bella!

Usch, vad jag frös inatt. Det är ju galet kallt i mitt rum. Victor och jag mätte hur kallt det blev i min hall när vi hade alla dörrar stängda dit (förutom toalettdörren) en natt. Och kan ni gissa hur kallt det var? 16grader! Antagligen är det min ytterdörr det är fel på, det är typ en jättestor springa nertill som det blåser in luft från trapphuset. Men det är säkerligen något mer fel på värmen här för så jäkla kallt ska det inte vara. Helt sjukt ju, inte konstigt att man fryser! Dessutom har mamma ringt till vår hyresvärd om detta och de skulle komma någon gång efter nyår, och ja det var ju ett tag sedan nyår var nu. Men jag tror hon ska ringa idag igen och se vad de sysslar med för såhär kallt ska man inte behöva ha! :(

Hoppas de löser det snart, och hoppas att ni slipper ha det såhär kallt inomhus! ;)

Kommentarer
LIENE

Så snygg bild! Katter gör sig bra på bild:)

2011-02-22 | 19:13:16
URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

2011-02-22 | 21:15:24
URL/Bloggadress: http://lifebyemma.webblogg.se/
E M M A

sv: okej, tittar på tv :P

haft en bra onsdag? :)

2011-02-23 | 21:34:16
URL/Bloggadress: http://lifebyemma.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback