"För mycket av det goda kan vara underbart."


Bild: skopunkten.se

I torsdags letade jag skor som en galning, de vinterskor jag har nu har börjat läcka in och blasket ute kommer nog att fortsätta ett litet tag, tyvärr. Under tiden jag letade hittade jag dessa! Blev helt kär i dem, galet snygga ju!
Men det var ju inte de skorna jag var ute efter, så efter mycket letande hittade jag ett par skor jag ville ha på din sko! (Hittade dock ingen bild på dem)

Men igår följde jag med pappa till Linköping och då skulle vi köpa skor åt Jenny, och då passade jag på att ta med de ovan! Som jag även lyckades få, tack pappa! :D

Kommentarer
Alexandra

så snygga :D

2011-02-07 | 12:38:06
URL/Bloggadress: http://alexandrareichert.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback