JAG TROTSADE MURPHYS LAG!


Gammalt montage med en gammal bild på mig, haha!

Men jag trotsade faktikst Murphys lag igår! Det var igår, jag stod och bredde ett par mackor i godan ro, men lite småstressad som man är ibland tappar jag greppet om mackan och den slinter rätt ner på golvet. Åh nej! Den har ju säkerligen hamnat upp och ner så att smöret samlat i sig massor damm eller kattmat, blä!
Men så tittar jag ner, och där ligger den så fint åt rätt håll med smöret uppåt som det ska, haha så jag trotsade allt murphys lag!

För er som inte hört talas om "Murphys lag":

"Uttrycket "Murphys lag" har i folkmun förvandlats och beskriver alla typer av oturliga sammanträffanden, som att det bara regnar de dagar då man inte har med sig något paraply eller att man i snabbköpet alltid hamnar i den långsammaste kassakön." Källa - Wikipedia

Kommentarer
Karin

Cool bild:)

2011-02-10 | 16:55:54
URL/Bloggadress: http://karinolofsson.se
Sanna

Ball bild =)

2011-02-10 | 17:26:00
URL/Bloggadress: http://saniiee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback