"Det är med kärleken som med mässlingen, den är farligare ju äldre patienten är."


Fotograf: Jag
Modell: Martina
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/11 iso 100

Lite spännande bilder blev dessa måste jag säga!

Yes, jag har precis kommit hem från en heldag hos Victor. Eller ja dagen började med att åka till Motala för att klippa mig. Är helnöjd, var tänkt att jag skulle färga håret ikväll men det blev lite sent nu så vi gör nog det imorgon istället! :)
Victor och jag åkte till ÖoB och jag köpte ett nytt block till skolan, vi börjar ju med nya ämnen nästa vecka. Spännande! Även om jag gärna skulle ha lite mer lov! Min sista sovmorgon imorgon, sedan får man vänta till helgerna igen, men det är väl snart lov igen, sportlov vecka 8 om jag inte minns fel?! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback