"Det finns mer i livet än att öka farten."


Haha tycker denna bild är så söt på lilla vilma! :)

Nu är jag så galet pepp på att prova nya kameran i studion så det finns inte! Blir galen! :D
Om drygt en kvart ska jag gå till station, hoppas jag inte halkar på vägen dit, inte kul då. Och så får vi hoppas att tågen går som de ska. Jobbar bara idag denna veckan, vilket är skönt så att jag kan få lite lov jag också!

Jag hoppas inte ni missat att vi har fått in externa blixtar på tvspelsweb? På facebook har vi även ett erbjudande som ger er 300kr rabatt på någon av dessa blixtar mot att ni skriver en recension om den när ni testat den! Detta gäller dock max 5 personer så det är först till kvarn! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback