ÅRETS FÖRSTA FISK!





Återigen är alla bilder tagna med min G12a, den följer med så gott som överallt, vilket var tanken! :D

En liten abborre fick jag förra veckan, i söndags tror jag det var! 

Alla som känner mig eller följt den här bloggen ett tag vet att Victor och jag fiskar en hel del under somrarna, och nu fick vi årets första fisk!

Inte var den särskilt stor men katterna kunde alltid få den! För vår mask var slut så vi kunde inte fortsätta precis. Så vi kokade fisken hemma, de brukar nämligen få torsk ibland som mamma brukar koka åt dem. Men tror ni att de åt den? Som vi kämpat för att få en enda fisk och så fick vi ändå slänga den! De luktade på den och gick därifrån, abborre var ingenting för dem inte, haha!

Kommentarer
Jennie ♥

sv: allt är fint här, händer i helgen?

nu är jag hemma från sthlm efter tre underbara dagar där! kramis

2011-07-01 | 23:09:49
URL/Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback