AT STOCKHOLM - DEL 3 Shopping





Lite slarvigt redigerade och tagna med min Canon G12! :)

Haha de flesta som känner mig privat vet att jag är väldigt svag för skepparprylar, båtar, ankare, blått, vitt, rött osv. Marine-style helt enkelt. Så därför är ju dessa perfekta till nu när Victor och jag snart kommer att flytta!

Jag kunde seriöst köpt allt i den butiken det fanns nyckelskåp, servetthållare, ännu fler ljushållare osv osv i samma stil. Dock blir det ju lite mycket om man ska ha allt av denna typ, haha. Men de var riktigt fina! Inte farligt dyrt heller! Så jag längtar riktigt mycket nu efter lägenheten, när jag får sätta upp dessa!

Kommentarer
Maja

Sv: Gud vad bra!

2011-07-26 | 22:06:03
URL/Bloggadress: http://pamb.blogg.se/
Martina

Åh så tjusiga grejjor! :D nu vill jag med flytta o möblera mitt eget hem xD

2011-07-30 | 16:25:02

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback