INTE LÅNGT KVAR!


Fotograf: Malin (jag)
Styling&Makeup: Linn
Modell: Alexandra
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm vit&silver 80cm
s 1/160 f/2,8 iso 200

Fick visst sluta lite tidigare idag, haha. Trodde inte ens att man kunde det, iallafall inte så här mycket? :P

Men så blev det. Och jag kan säga att jag räknar dagarna till flytten nu. Har totalrensat i mitt rum och i mitt förråd nu. Välbehövligt? Ja det kan man säga. Jag har slängt 4 fulla sopsäckar och en full trasig sportbag med bara skit som jag inte ens vet varför jag sparat. 2 sopsäckar och en kartong ska till second hand och cirka 4 lådor ska till lillasyster Jenny! Nu är jag så gott som redo för flytten!

Haha det känns väldigt skönt att ha det här gjort för det är ingenting man vill sätta igång med när man flyttat. Mycket bättre att ha gjort det innan! ;D

Kommentarer
Emeliié

Smart tänkt.. jag funderar med på at börja lite smått.. dock har jag väldigt svårt att slänga saker.. just för stunden då jag ska göra det.. sen när jag väl gör det känns det as bra :)



Jag vill skänka mina kläder och sånt till barn i andra länder.. men jag vill inte riktigt skicka dom till någon som gör det, utan vill se själv vart det hamnar.. :)

2011-07-22 | 22:24:15
URL/Bloggadress: http://choomper.blogg.se/
Emeliié

Smart tänkt.. jag funderar med på at börja lite smått.. dock har jag väldigt svårt att slänga saker.. just för stunden då jag ska göra det.. sen när jag väl gör det känns det as bra :)



Jag vill skänka mina kläder och sånt till barn i andra länder.. men jag vill inte riktigt skicka dom till någon som gör det, utan vill se själv vart det hamnar.. :)

2011-07-22 | 22:24:16
URL/Bloggadress: http://choomper.blogg.se/
ELIN ANDERSSON - PHOTOGRAPHY

svar: Ja, jag älskar den stora bländaren på det fasta femtio't! :D men låter tamron:et mycket när man fokuserar / zoomar?

2011-07-22 | 23:47:04
URL/Bloggadress: http://daysofelin.blogg.se/
Elin

Härlig bild!



Sv:OKej, jag ska typ bada idag sjd ?

2011-07-23 | 09:42:28
URL/Bloggadress: http://helinnn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback