"Du får inte förlora tron på mänskligheten. Om några droppar i oceanen är smutsiga, så blir inte oceanen smutsig."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Michelle
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di866
s 1/100 f/9 iso 100


Åh, vilka fina grejjor vi hade fått in på jobbet, jätteroligt att få känna lite på godsakerna!

Jag kommer troligtvis skriva lite om ryggsäckarna och visa bilder vartefter jag får tid, visst låter det nice? Lite recension-aktigt! Jag tycker iallafall att det ska bli skitkul!

Vad händer idag då?
Jo, jag ska jobba fram till 14 ungefär, därefter tar jag tåget till Linköping och åker till Elina. Då ska vi fixa oss och göra efterrätt till Ingrids klassfest ikväll. Det blir nog roligt! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback